Blauwvoorhoofdamazone

Blauwvoorhoofdamazone

zondag 17 maart 2013

Mevrouw de (opgewekte) schreeuwer

Grijze roodstaarten, dat is bekend, hebben op een dag een luidruchtig uurtje. Bij Noa is dat altijd rond 6 uur 's avonds. Met een hoge schelle babbel kondigt zij dit uurtje aan. Weh, wewweweeee, en ga zo maar door. Er wordt dan echt een beroep gedaan op je trommelvliezen. Oordopjes helpen. Geloof me, ik heb ze in allerlei soorten. Volgens mij heb ik hier al eerder over geschreven.
 
Ze is momenteel echt wat opgewekter, ondernemender en speelser dan ooit. Waarschijnlijk is dit door de invloed van de daglichtlamp. Ze klimpt, klautert en onderneemt allerlei (niet altijd prettig) dingen in huis. Ze wandelt ze rustig achter mij aan (ook naar buiten), staat ineens achter je in de keuken en klimt in je broek omhoog als je aan het bloggen bent. Ik vind het heel leuk (maar wel opletten geblazen).
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten