Blauwvoorhoofdamazone

Blauwvoorhoofdamazone

dinsdag 14 mei 2013

Highlights april


Jullie hebben de highlights van april nog van mij tegoed. Die waren er zeker in april.
Bange Max en de papegaaienwandeling waren mijn lights. Er is zoveel veranderd, vaak blader ik nog terug, omdat ik het soms niet kan geloven. Waarin ik veranderd ben of wat ik anders ben gaan doen is ten eerste de kooi van de standaard gehaald, dus op de grond. Ik ben minder dwingend naar de vogels geweest, heb hun schreeuwen doorstaan zonder stress. Voor mezelf ben ik minder gaan moeten, er moet niet zoveel meer, daardoor gaat het beter. Daarnaast ben ik nog spelletjes gaan spelen met Noa, waarbij Max toekijkt en naderhand ook even met bijvoorbeeld de bal speelt. Less is more geworden.

Maar ik heb het vertrouwen in en van Max nog niet helemaal terug. Toch ga ik het binnenkort proberen: Het op en afstappen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten