Blauwvoorhoofdamazone

Blauwvoorhoofdamazone

woensdag 15 mei 2013

Problemen

Ik kom gestressd thuis, maar realiseer me niet dat Noa heel de dag bang is geweest voor de aanblik van haar nieuwe zitstok. Max maakt daar meteen gebruik door als een haan, ook over Noa's kooi te wandelen. Alles loopt uit de hand. Rust, rust, rust is nu belangrijk. Maar waar haal ik dat vandaan? Ondanks alle ellende na een dag stress op mijn werk, heb ik toch geprobeerd de situatie weer rustig te krijgen. Ik heb de klimboom weggehaald, zodat Max niet kon doen wat hij wilde. Hij trok zich terug op zijn eigen kooi. Na enige tijd is de situatie veranderd. Ik weet niet of dit zowiezo was gebeurd, maar het is wel een leermoment voor mij. Ik heb ook de nieuwe zitstok verwijderd, dat moet anders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten