Blauwvoorhoofdamazone

Blauwvoorhoofdamazone

zondag 16 september 2012

Plannen voor de komende tijd

Tja, en dan ga ik weer aan het werk, en de studie vraagt aandacht en de hobby vraagt tijd. Ik wil gaan sporten. Hoe combineer ik dat alles met de nodige aandacht voor mijn papegaaien. Zodra ik thuis kom mogen ze in ieder geval uit hun kooi. Als het nog licht is kunnen we gaan wandelen (lees beweging voor mij en afleiding voor de papegaaien). Frisse lucht is heel belangrijk voor mens en dier. Op mijn vrije dagen ga ik zowiezo naar buiten met ze. Wat mij trouwens ook is opgevallen, is dat de Amazone 's morgens minder goed te benaderen is, 's middags gaat het een stuk beter. Op de foto heeft Max een gedraaid stok voor de hond te pakken, waar hij in kan knagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten