Blauwvoorhoofdamazone

Blauwvoorhoofdamazone

zondag 23 september 2012

Schoonmaken

De kooien schoonmaken is nu niet meer zo'n heikel punt. Maar nu ligt het probleem bij de klimboom. De amazone zit namelijk heel de dag, met uitzonder als we even naar buiten gaan en als hij snel een hapje eet, op zijn klimboom. De speelplaats eens even goed schoonmaken lukt dan niet meer. Ik klaag niet hoor, ik ben al lang blij dat het zo goed gaat de laatste tijd.
Ik lok hem van de speelplaats af door iets lekkers, dan doe ik de kooi op slot, waar na ik de standaard kan schoonmaken. Je snapt het al, dat lokken van zijn standaard duurt soms wel even. Daarom kan je de schoonmaak ook niet zo goed plannen. Vanmorgen had ik het opgegeven en was gaan stofzuigen en dweilen, toen ging meneer wel in zijn kooi en kon ik na het opruimen van de speelboom, weer opnieuw stofzuigen en dweilen. Volgens mij geniet hij van deze interactie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten