Blauwvoorhoofdamazone

Blauwvoorhoofdamazone

vrijdag 4 januari 2013

Gerommel in huis



Vandaag heb ik de kerstboom weggehaald en alle andere kerstversiering. Dat geeft altijd veel onrust, maar Max en Noa hebben zich daar goed doorheen geslagen. Geen geschreeuw en geen nerveus gefladder.
Omdat ik van internet pakket ben gewisseld moesten ook alle snoeren en dergelijk veranderd worden. Ik hoopte dat ik de kooien kon laten staan op de plek waar ze stonden. Ik heb een lange muur die ik helemaal papegaaiproof heb gemaakt en ik wil de kooien wel daar graag tegen laten staan. Met een hele kleine verandering, moet het zo lukken.

De klimboom staat nu in het midden, als het goed is moeten beiden de speelstandaard kunnen bereiken zo. Omdat ik ze de laatste tijd dagelijks bij elkaar op de klimboom heb gezet, hoop ik dat ze dat nu ook uit zichzelf gaan doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten