Blauwvoorhoofdamazone

Blauwvoorhoofdamazone

zondag 30 juni 2013

Max wil niet!

Vandaag is het eindelijk weer eens mooi weer. Ik ben met Noa naar het park geweest en zij vond het heerlijk. Ze heeft echt genoten.
Maar toen, Max. Hij was onwillig. Wilde niet opstappen. Ik heb hem toch met lichte drang op laten stappen, omdat ik niet wil dat hij weer de baas wordt. Maar ik merkte dat hij er geen zin in had. Goed, terug op zijn standaard. Even later heb ik het weer geprobeerd, ook toen was hij onwillig, probeerde te bijten maar dit was - geloof me, ik heb er nu verstand van - een waarschuwing. Er is dus geen sprake van agressie, maar puur van geen zin, "ik zit hier lekker, ik wil liever slapen". Ik heb er voor gekozen hem te laten. Of het goed is of niet, ik weet het niet. Maar voor mij leverde het geen stress op, en daarom ook niet voor de vogels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten