Blauwvoorhoofdamazone

Blauwvoorhoofdamazone

maandag 20 augustus 2012

Spelletjes


Van een vriendin kreeg ik de tip om als een soort interactie te fluiten met de papegaaien. Helaas komt er bij mij alleen maar een schor geluid uit. Op het internet heb ik wat whistles gedownload, die gebruik ik nu om ze van iets ongewenst af te leiden. Ook heb ik een App met whistles op mijn telefoon. Je ziet dat zij hun oortjes spitsen, met een scheef kopje luisteren, en al snel fluiten ze het wijsje na.
Kiekeboe, kan ook altijd veilig, zelfs in de meest agressieve tijden.
Woorden leren in combinatie met het voorwerp tonen, heeft ook altijd de belangstelling. Ik heb een speelgoedtelefoontje. Ik houd dit in mijn hand en noem het dan telefoon. Als ze dit doorhebben, kan ik ook nog de kleur noemen, of bijvoorbeeld een vraag stellen: Wat is dit? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten