Blauwvoorhoofdamazone

Blauwvoorhoofdamazone

donderdag 4 oktober 2012

Vogeldag

Natuurlijk heb ik vandaag mijn papegaaien extra verwend. Allereerst met wat extra aandacht en ook met "wat lekkers".
De grijze roodstaart is mee geweest om het "lekkers" uit te zoeken. We zijn naar het tuincentrum geweest, en zoals je ziet, geniet ze er van. Op een gegeven moment werd er gezaagd en geboord en daar schrok ze van. Meteen fladderde ze weg, maar ach, ik had haar ook zo weer te pakken.


De amazone was nog niet zo in de mood. Met flitsende ogen en een waaierstaart durfde ik hem niet mee te nemen. Het lekkers heeft hij wel tevreden (nadat hij al zijn brokjes op had) in ontvangst genomen en hij heeft er ook van gesnoept.
Om echt Dierendag te vieren, of er iets aan te doen, maak ik geld over naar Brooke Hospital

Geen opmerkingen:

Een reactie posten