Blauwvoorhoofdamazone

Blauwvoorhoofdamazone

zondag 28 oktober 2012

weinig tijd,toch voldoende aandacht blijven geven

Ik merk het zelf al weer, je bent druk druk druk, en de papegaaien zijn snel sluitstuk op je tijd. Ik ben veel bezig geweest met fotograferen, bewerken van de foto's, afdrukken. Ook beginnen zaken binnenshuis weer extra aandacht te vragen: schoonmaak, kledingkast opruimen voor de winterkleding, enzovoort. Terwijl je zo druk bent, vergeet je de behoefte van de papegaai. Natuurlijk, ze krijgen wel eten, drinken en een schone kooi, maar een spelletje spelen schiet er bij in. Even geen tijd. Ook ben ik meer dan normaal buitenshuis geweest en vooral de grijze roodstaart neemt mij dat niet in dank af. Vaak toont ze dat door zeer beledigd te reageren.
Ik probeer nu weer zoveel mogelijk de normale routine te handhaven. Vaste tijden voor alles en vandaag echt een dagje thuis, of hooguit met één van hen een wandelingetje maken. That's it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten