Blauwvoorhoofdamazone

Blauwvoorhoofdamazone

zondag 14 oktober 2012

hoopvol de toekomst in.

Gisteren schreef in over mijn vorderingen de afgelopen periode. Ik denk nu dat zelfs de meest aangepaste, zich goed gedragende, schattige papegaai  je van tijd tot tijd  kopbrekens zal bezorgen. Ik hou echt van Max en kan me het leven zonder hem niet voorstellen ..... maar er zijn momenten waarop ik denk dat ik hem achter het behang kan plakken. Gelukkig gaat deze gedachten snel weer over, maar ik ben wel door een diep dal gegaan de laatste tijd en ook was ik vaak behoorlijk teleurgesteld.
Ik heb ook geleerd het niet al te persoonlijk te nemen, als je gebeten wordt (al blijft dat moeilijk). De zakelijke benadering is in de sfeer en bescherming van je eigen huis en omgeving soms heel moeilijk vast te houden. Maar goed, het lukt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten